Mi-am curățat blogul

Am făcut o mare pauză de blog. Timpul e o resursă limitată și, pur și simplu, n-am mai avut.

Am tot primit comentarii și, pentru că am blogul setat pe telefon, am tot intrat să le aprob și să le răspund. Și am constatat că unele postări mi-au adus în blog oameni puși pe insultat, acuzat, certat. Oameni cu care nu vreau să comunic, pentru că nu avem valori similare și, în cazul ăsta, dezbaterea e imposibilă. N-am avut timp să mă gândesc cum să tratez cu acești oameni. Așa că i-am „luat la mișto”, și nu-mi stă în fire. Ne-am enervat unii pe alții și n-a câștigat nimeni.

Am revenit pe blog. Ieri. Acum știu ce să fac cu oamenii ăștia. Nu le mai aprob comentariile.

Și am decis să elimin mai multe postări.

Un nou început.

Lasă un răspuns

