Un sondaj despre cadouri și decorațiuni de Crăciun

O prietenă face pe Facebook un sondaj despre cadouri și decorațiuni de Crăciun, cu cinci întrebări (ce-ar fi să-i răspunzi și tu?), la care eu am răspuns cam așa:

1. CAND incepeti sa cumparati decoratiuni pentru Craciun? (Orice fel de decoratiuni: pentru brad, pentru casa, pentru masa, …)

Când le văd și mă atrag. E posibil să nu iau nimic până după Crăciun și să iau ceva ce am văzut frumos pentru la anul… sau să iau ACUM, AICI, numai pentru că e frumos și îmi place și știu cum se va potrivi cu ce am și.. și… și poate să fie și iulie!

2. CE FEL de decoratiuni preferati? De serie sau unicat / handmade?

Trebuie să fie de calitate bună. Ce e textil, să nu fie din material prost. Ce e metal, să fie îmbinat delicat, dar solid. Ce e vopsit, să nu arate făcut pe bandă. Ce e sticlă, să aibă detalii finisate. Și tot așa. Poate fi handmade, de serie, din pom, din cer, numai să-mi placă și să meargă cu ce mai am pe-acasă.

3. CAND incepeti sa cumparati cadouri?

În ultima clipă. Fără nicio șansă mai devreme. N-am tiiiimp! Am încercat să iau din vreme, dar mereu am uitat pe câte careva și tot la magazin am ajuns și am mai luat câte o tură de chestii. Că, na… dacă scap în magazin, m-am ars!

4. CE FEL de cadouri? Cate un maruntis pentru fiecare sau ceva mai consistent numai pentru apropiati?

Fiecăruia după cum e cazul. Și după cum e bugetul, care uneori e maaare ca o tolbă și alteori e mic ca un degetar. A fost un an în care am făcut (chiar eu, da!) șorțuri de bucătărie, pernuțe, jucării umplute cu orez (din alea de le bagi la microunde și stau calde cam o juma’ de oră). Aș face mereu așa, dar nu am timp… așa că, ce să fac, cumpăr, deși cred că au mai mare valoare lucrurile făcute decât cele cumpărate!

5. CAND ar trebui sa inceapa campaniile si vanzarile pentru Craciun? Va deranjeaza campaniile incepute prea devreme?

Cu maxim o lună înainte. Nu mă mai deranjează nimic, am dezvoltat un fel de orbire selectivă. Văd numai ce am nevoie, când am nevoie. Sau când am chef de terapie prin cumpărat nimicuri decorative. Repet, dacă așa e cazul, poa’ să fie și iulie!

Lasă un răspuns

