Mici și funny de Sărbători.

Venise săptămâna trecută în vizită la fii-mea un țâşti-bâşti de 4 ani jumate și zor nevoie să facem bradul. Scot globurile strategice de plastic și ăsta că nuuu, că nu-s buuune, alea de sticlă-s bune! Întreb de ce și mă lămurește de mă felicit a doua oară pentru strategicele din plastic: „păi astea nu se sparg ka-boom poc!” Așa cevaaaa!

___

Dimineață. Prima dimineață după ce am făcut bradul. Fii-mea nu e în pat. Mă duc în living și o găsesc pe canapea, zgâindu-se la luminițe. „Neața”, zic. „Pleacă să te culci, n-a venit Moș Crăciun”. „Și tu de ce nu te culci”? „E dimineață!”

Mda, logic. Ce-o fi fost în capul meu?

___

Petrecere în pijamale / sleepover. Ora (târzieee) de somn. Bestia mea că o doare capul. Îi dau un sfert de Nurofen. Ailaltă, că face pipi. Merge la pipi. A mea, că-i e foame. Ailaltă, că ea nu e obișnuită să doarmă așa devreme (era oră târzieee!). A mea, că vrea apă.

Ce-au plozii împotriva somnului, băi, nene?

Am închis lumina în toată casa și le-am zis „cine nu doarme, nu se joacă mâine cu Sands Alive”. În trei minute dormeau duse.

___

Și uite, de-aia iubesc eu Sărbătorile.

Lasă un răspuns

