O amintire de acum doi ani

Aud o conversație imaginară în camera Bestiei. Mă duc, curioasă. Mă vede.

Zic: „ce faci?” „Mă culc, zice” și se cuibărește pe o grămadă pufoasă de pături și jucării de pluș. Să mă blochez, și alta nu, de uimire. La ora asta, mă bat cu ea s-o pun la somn. Tertipuri, chestii. Nu contează, o fi ajuns-o oboseala.

„Hm, vrei să-ți închid lumina?” „Nu.” Hm. Mă gândesc ce-o fi în neregulă. „Dormi cu lumină?” „Da. Hai, pleacă”. Îmi face semn să mă car, și repede. Îmi imaginez o oră de liniște, cu ochii într-un serial, ceva… nesperat, minunat. Dau să plec. Și repede, să nu se răzgândească.

Aud un mieunat stins. Ah.

Dau Bestia la o parte, de pe maldărul de plușuri și pături și eliberez mâța, care dispare, scuturându-și blana făcută smocuri. Ies fulgi din ea. Mă întorc spre Bestie, cu gând s-o cert.

„Mami, îmi pui filmul cu omul de zăpadă? Te roooog?” Și zâmbește cu ce dinți mai are. „Uite, vine Zâna Măseluță”.

Iubire.

Lasă un răspuns

